Emprego
Meus anúncios
Meus alertas email de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Fichas de empresas
Procurar

E-commerce assistant

Lisboa
Pandora
Anunciada dia 20 agosto
Descrição

Assistente de E-Commerce – Operações de Armazém

Local: Lisboa, Portugal

Enquanto Assistente de E-commerce no armazém localizado no nosso escritório de Lisboa, irás apoiar as operações diárias dos processos de Pick-Pack-Ship e Devoluções, garantindo um fluxo de trabalho eficiente e preciso para responder às expectativas dos clientes.

O QUE VAIS FAZER

Pick-Pack-Ship e ligação com OMS:

1. Impressão das encomendas e etiquetas de transporte

2. Picking e embalagem dos produtos com o respetivo material POSM

3. Registo das encomendas no sistema OMS

4. Garantir a recolha atempada por parte da transportadora

5. Picking e conferência

Gestão de stock:

6. Receção e processamento das encomendas (organização por categorias e verificação de discrepâncias)

7. Receção física e registo do stock no sistema

8. Organização dos produtos no armazém de acordo com os standards definidos

9. Reposição de stock

10. Contagens parciais de inventário e ajustes no CPOS sempre que necessário

11. Apoio nas contagens gerais de stock

12. Garantir a exatidão dos níveis de inventário

Gestão de POSM:

13. Receção das encomendas POSM (organização por referência)

14. Armazenamento e organização das embalagens no armazém

Devoluções:

15. Receção e verificação das devoluções no armazém

16. Processamento das devoluções no sistema

17. Comunicação ao Team Leader ou ao Customer Care de qualquer discrepância ou situação que possa estar fora da política de trocas e devoluções

SOBRE TI

Tens atenção ao detalhe, és organizado/a e gostas de trabalhar num ambiente dinâmico e prático. Valorizas a precisão e os timings nas operações de armazém, sabendo o impacto que têm na experiência do cliente. És proativo/a, fiável e consegues trabalhar tanto de forma autónoma como em equipa.

Também valorizamos:

18. Experiência prévia em operações de armazém, logística ou e-commerce (valorizada)

19. Elevada atenção ao detalhe e compromisso com elevados padrões de qualidade

20. Facilidade em trabalhar com sistemas de gestão de armazém e ferramentas básicas (como Excel)

21. Boa capacidade de organização e gestão do tempo

22. Fluência em português. Conhecimentos de inglês e/ou espanhol são uma mais-valia

Se te identificas com esta posição e gostarias de fazer parte do futuro da Pandora, não hesites em candidatar-te. Estamos ansiosos por conhecer-te

Processamos candidaturas de forma contínua, por isso, encorajamos-te a enviar a tua candidatura o mais cedo possível. Podes também saber mais sobre a Pandora no nosso site corporativo .

Na Pandora, acreditamos que criar um ambiente de trabalho inclusivo e diversificado — e refletir a diversidade da sociedade na forma como nos relacionamos com os nossos clientes — é essencial para concretizar o nosso propósito: dar voz ao amor das pessoas. Estamos comprometidos em promover, cultivar e preservar uma cultura de inclusão e diversidade onde todos se sintam respeitados, valorizados e livres para ser quem são.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

E-Commerce Assistant – Warehouse Operations

Location: Lisbon, Portugal

As our E-Commerce Assistant based in the warehouse at our Lisbon offices, you will support the daily operations of the Pick-Pack-Ship and Returns processes, ensuring an accurate and efficient workflow to meet customer expectations.

WHAT YOU WILL DO

Pick-Pack-Ship & OMS Engagement:

23. Print orders and courier labels

24. Pick and pack products with the corresponding POSM

25. Register orders in the Order Management System (OMS)

26. Ensure timely collection by the courier

27. Picking and conference

Stock Management:

28. Receive and process incoming orders (categorize and check for discrepancies)

29. Physically receive and register stock in the system

30. Organize products in the warehouse following agreed standards

31. Replenishment of stock

32. Conduct partial inventory counts and adjust stock in CPOS when needed

33. Support general stock count

34. Ensure accurate inventory levels

POSM Management:

35. Receive POSM orders and organize by reference

36. Store and organize packaging in the warehouse

Returns:

37. Receive and double-check returned items

38. Process returns accurately in the system

39. Flag any issues or discrepancies to the Team Leader or Customer Care that may be outside the returns/exchange policy

MORE ABOUT YOU

You are a detail-oriented and organized person, who enjoys working in a dynamic, hands-on environment. You thrive in operational roles and understand the importance of accuracy and timing in warehouse processes that impact the customer experience. You are reliable, proactive and comfortable working both independently and as part of a team.

You'll also bring:

40. Previous experience in warehouse operations, logistics or e-commerce fulfillment is a plus

41. Strong attention to detail and commitment to maintaining high standards

42. Ability to work with warehouse management systems and basic office tools (e.g. Excel)

43. Good organizational and time management skills

44. Fluency in Portuguese. Knowledge of English and/or Spanish is a plus

If you see yourself in the position and would like to become a part of Pandora's future, please do not hesitate to apply. We look forward to hearing from you

We process applications on a continuous basis, which is why we encourage you to send your application as soon as possible. You can also read more about Pandora on our corporate site .

At Pandora, we believe that creating an inclusive and diverse work environment — and reflecting the diversity of society in the way we engage with our customers — is essential to fulfilling our purpose: to give a voice to people's love. We are committed to promoting, cultivating and preserving a culture of inclusion and diversity where everyone feels respected, valued and free to be their authentic selves.

ABOUT PANDORA

Pandora is the world's largest jewellery brand, specialising in the design, crafting and marketing of accessible luxury jewellery made from high-quality materials. Each piece is created to inspire self-expression, allowing people to share their stories and passions through meaningful jewellery. Pandora jewellery is sold in more than countries through 6, points of sale, including more than 2, concept stores.

Headquartered in Copenhagen, Denmark, Pandora employs 37, people worldwide and crafts its jewellery using only recycled silver and gold. Pandora is committed to leadership in sustainability and has set out to halve greenhouse gas emissions across its value chain by. Pandora is listed on the Nasdaq Copenhagen stock exchange and generated revenue of DKK 31.7 billion (EUR 4.2 billion) in .

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta activado
Salva
Salvar
Ofertas parecidas
Emprego Lisboa
Emprego Distrito de Lisboa
Página principal > Emprego > E-Commerce Assistant

Jobijoba Portugal

Encontre ofertas

  • Ofertas de emprego por função
  • Pesquisa de ofertas de emprego por sector
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contacto / Parceria

  • Entre em contacto
  • Publique as suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de utilização - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Portugal - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta activado
Salva
Salvar