We are recruiting a customer service agent fluent in German, to assist consumers with questions and doubts when using the Nespresso's products and services. You'll resolve possible customer queries, recommend solutions and guide the customers.
A Day in the life of
* Welcoming customers and identifying their needs;
* Respond to customer queries phone and written channels in a timely and accurate way;
* Provide the best support for the customer
What Will Make You Successful
* Advanced Spoken and Written Knowledge on German and English
* Experience as a Customer Support Specialist or similar CS role
* Good relational and communication skills
What We Offer
* Flexible working environment
* Meal Card
* Flex Benefits
Submeta já a sua candidatura!
Os candidatos interessados, em cumprimento do definido no Regulamento (UE) 2016/679 (RGPD), são convidados a ler a política de privacidade em > Política de Privacidade Candidatos
Parte da Gi Group Holding, a Gi Group reconhece e respeita a diversidade das pessoas e acredita que proporcionar igualdade de oportunidades, através de processos justos com base na meritocracia e competência profissional, valorizar a diversidade de semelhanças e diferenças que criam a singularidade de cada pessoa e promover uma cultura de inclusão eliminando fatores que desencorajam ou dificultam o acesso, a permanência e o crescimento no mundo do trabalho é fundamental para o seu sucesso. Conheça as nossas Políticas Globais de Alto Nível em > Compromisso Social" GI Group cumpre, deste modo, o normativo legal constante da Lei 4/2019, de 10 de Janeiro.